Potęga tkwi w rozwoju

Oczywiście niektóre firmy muszą stale badać te rejony wiedzy i producenci nowoczesnych telewizorów trójwymiarowych bez wątpienia potrzebują niesamowitych urządzeń i imponującego stanu wiedzy, aby stale udoskonalać swoje produkty. Inni jednak wcale nie potrzebują całych fabryk, wsparcia giełdowego kapitału ani wiedzy tajemnej nawet dla akademickich wykładowców, by z powodzeniem budować potęgę swojej firmy związanej z nowoczesnymi technologiami. Istnieje bowiem wiele firm, które w podobnym czasie nauczyły się miniaturyzować i projektować przełomowe urządzenie elektroniczne jak komputery przenośne tablet czy smartfony. Ale mało która z tych firm posiadała jednocześnie ekipę programistów, którzy stworzyliby właściwe aplikacje i systemy dla tych innowacyjnych narzędzi. I dzisiaj coraz częściej do odniesienia komercyjnego sukcesu przez firmę konieczne nie jest wcale budowanie najnowszych urządzeń i konkurowanie z producentami od lat wprowadzającymi innowacje na ten rynek, ale raczej oferowania im produktów uzupełniających ich ofertę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *