WYNIK OBSERWACJI

Słowo papu oznacza np. wszystko, co związane jest z zaspokajaniem potrzeby odżywiania, a więc zarówno poczucie głodu, nasycenia oraz czynność spożywania pokarmu, jak i potrawy i napoje — ich nazw szczegółowych dziecko jeszcze nie zna — a nawet te przedmioty, które w sytuacji karmienia odgrywają jakąś rolę pomocniczą — butelkę, łyżkę, serwetkę pod brodę. Pod koniec drugiego roku życia następuje szybki rozwój mowy dziec­ka. Rozwój słownictwa i form gramatycznych języka dokonuje się pod bezpośrednim wpływem osób dorosłych z najbliższego otoczenia. Jak wynika z zebranych przez nas obserwacji*, małe dziecko przyswaja sobie wyrazy, zwroty i struktury syntaktyczne nie tylko przez mimo­wolne naśladownictwo i „osłuchanie”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!