ASPEKTY REKLAMY

W państwie demokratycznym prawna ochrona wypowiedzi, me szkodzącej nikomu lub wzbudzającej generalnie pozytywne reakcje wśród większości członków społeczeństwa, jest sprawą oczjwistąi po­wszechnie zagwarantowaną. Wolność słowa jest prz^ętym ^łem^e nawet w najbardziej liberalnym systemie prawnym musi mieć pewn granice Słowa mogą wyrządzać określone szkody, Co chcemy realizować? Zgodnie ja­kimi zasadami i wartościami chcemy działać? Regulacje prawne powi ny sankcjonować i dawać możliwości realizacji powszechnie Pitych wartości ogólnoludzkich oraz uwzględniać specyfikę kultury danego państwa.Temat mediów i reklamy należy zwrócić uwagę nazagadnienie odbioru komunikatu reklamowego w kontekście.obozu­jących w społeczeństwie norm etycznych, prawnych i kulturowych Współczesny rynek reklam to ogromny przepływ dobr i usług, który musi pozostawać pod kontrolą prawa.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)