CHŁONNOŚĆ MŁODEGO WIDZA

Wiemy, jak chłonny i pozbawiony krytycyzmu jest umysł dziecka. Dzieci przyjmują treści reklamy za prawdziwe, z charakterystyczną dla nich dziecięcą ufnością. Artykuł 14 dotyczy rozmieszczania reklam, a art. 15 reklamowania poszczególnych produktów; ust. 2 pkt a. tego artykułu dotyczy nieletnich. Stwierdza, że reklamowanie napojów alkoholowych nie może być adresowane do nieletnich; nikt, kto występuje w reklamie konsumpcji napojów alkoholowych, nie powinien wyglądać na osobę nie­letnią. Jest to bardzo istotne, gdyż wielokrotnie w reklamach mamy do czynienia z wizerunkiem dziecka, chociaż sama reklama nie jest skiero­wana bezpośrednio do dzieci. Art. 15 ust. 1 zabrania reklamy wyrobów tytoniowych, a ust. 3 – reklamy leków i leczenia dostępnych jedynie z przepisu lekarza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)