DANE STATYSTYCZNE

Zakaz ten obejmuje również usługi związane z zakupem, dostawę, wymianę, zwrot, naprawę i konserwację. Nie do­puszcza on także wprowadzania w błąd konsumenta, jeżeli chodzi o ja­kość, cenę, wartość lub warunki zakupu innych towarów, oferowanych na rynku oraz usług związanych z tym zakupem. Zawierając w reklamach dane statystyczne, terminy naukowe lub cytaty z dzieł technicznych, reklamodawca powinien zdawać sobie spra­wę z odpowiedzialności wobec odbiorcy. W przekazie reklamowym nie wolno posługiwać się przedawnionymi świadectwami, powinny one być aktualne – wiarygodne. Nie mogą wprowadzać w błąd konsumenta, ani w tej intencji być stosowane. W reklamach nie można powoływać się na- osoby, firmy lub instytucje bez ich zezwolenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)