DO WIEKU EMERYTALNEGO

Do wieku emerytalnego powoli zbliża sie pokolenie, któremu nie dane było oglądać reklam na szpaltach gazet, oglądać ich ‚ na ekranach telewizorów, podziwiać na poboczach dróg, słyszeć w audycjach radiowych. Nieśmiałe próby reklam przedstawiciele tej generacji oglądali jedynie czasami w kinach oczekując na kronikę filmową, a następnie seans wybranego filmu. Reklamy jakie wtedy pokazywano miały coś wysoce irracjonalnego, zachęcały bowiem ; do nabycia towarów lub skorzystania z usług, których na rynku nie I było lub które pojawiały się sporadycznie i dostępne były tylko dla i wybranej garstki szczęśliwców. Któż z tego pokolenia nie pamięta I reklamy dywanów, które zlatywały niczym w baśni tysiąca i jednej : nocy, jako latające chodniki przed oblicze zdumionego tym faktem ; człowieczka uosabiającego widza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)