GUST I PRZYZWOITOŚĆ

Gust i przyzwoitość (taste and decency): w reklamie nie powinno być określeń słownych, skojarzeń oraz ilustracji, które są niezgodne z publicznym poczuciem przyzwoitości i dobrego smaku* szczególnie uważnie muszą być dobierane produkty i sposób ich rekla- mowama w telewizji ze względu na to, że jest to forma przemawiania do telewidzów w ich domach, podczas np. spożywania posiłków, a także w czasie, gdy telewizję (a więc i reklamę) oglądają dzieci.Z kolei Amerykańska Federacja Reklamy (American Advertising Federatwn) przedstawiła dziewięć zasad reklamy w swoim Kodeksie Łtyki Reklamy. Są to: prawda,odpowiedzialność, dobry smak, przyzwoitość,  niedyskryminowanie, nieposługiwanie się przynętą, gwarancja, niewprowadzanie w błąd ceną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)