INNE ZACHOWANIE

Zupełnie inaczej zachowują się dzieci wychowywane w rodzime. Ro­dzice i inni domownicy poświęcają im wiele uwagi i czasu. Informacje przekazywane przez dorosłych, a w szczególności informacje słowne (ro­dzice dużo do dziecka mówią), nie mieszczą się często w możliwościach akomodacyjnych, jakie stwarza poziom organizacji schematów czynnoś­ciowych, za pomocą których dziecko w wieku około roku je asymiluje. Informacje te są więc dla dziecka poniekąd „nieczytelne”, tzn. me po­trafi ono zareagować na nie w adekwatny sposób. Środowisko rodzinne dziecka jest nie tylko dobrze nasycone, ale niekiedy wręcz „przesycone czasy reakcji, bodźcami społecznymi (nadmiar opieki dorosłych). W tej sytuacji dziecko zwraca większą uwagę na przedmioty jako obiekty asymilacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)