JAKI JEST RZECZYWISTY WPŁYW REKLAM?

Jaki jest rzeczywisty wpływ reklamy na dziecko, nad tym za­stanawiają sie liczni pedagodzy, psychologowie, socjolodzy a także kulturoznawcy, politolodzy, prawnicy i prasoznawcy. W tym nurcie mieści sie także prezentowana Czytelnikowi książka Ewy Kaszte­lan. Będąc prasoznawcą, doktorem nauk humanistycznych w za­kresie politologii, autorka z natury rzeczy skupiła się przede wszyst­kim na problematyce dotykającej bliskich dziedzin. Wykorzystała niezmiernie interesującą i bogatą literaturę anglojęzyczną. Poddała analizie większość reklam telewizyjnych i prasowych, a także nie­które inne przekazy reklamowe, zastanawiając się nad ich treścią i charakterem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)