KOLEJNY ROZDZIAŁ DYREKTYWY

Rozdział czwarty dyrektywy w całości poświęcony jest reklamie telewizyjnej i sponsoringowi. Zgodnie z art. 10, reklama musi być łatwo rozpoznawalna i jednoznacznie oddzielona od innych części programu środkami optycznymi lub akustycznymi. Reklamy nadawane osobno muszą stanowić wyjątek, nie mogą być w nich stosowane techniki subliminalne; podobnie zakazana jest kryptoreklama.Art. 11 określa szczegółowe zasady reklam nadawanych w trakcie programów. Tego typu reklamy mogą być emitowane, o ile nie stanowi to uszczerbku dla wartości audycji. Jeżeli audycje składają się z części lub posiadają naturalne przerwy, to mogą być w nich pokazywane rekla­my .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)