KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ZAKUPU

Korzyści płynące z zakupu powinny być nieodłącznie związa­ne wyłącznie z danym produktem lub usługą. Reklamodawca nie powi­nien dawać do zrozumienia, że charakter produktu spowoduje, iż dziec­ko będzie bardziej akceptowane przez swoich rówieśników. Wszystkie ceny powinny być jasno i wyraźnie prezentowane. Redukcje cen nie powinny być prezentowane z użyciem określeń „tylko” lub Jedynie”.Zalecenie 4 mówi o przekazie treści. Zauważa się w nim, że dzieci mają mniej rozwinięte słownictwo i narzędzia językowe niż dorośli. Mniej czytają, jeżeli w ogóle potrafią czytać, są bardziej podatne na przekaz obrazkowy niż językowy. Dlatego też wszystkie prezentacje czy informacje (dotyczące np. kwestii prawnych) powinny być przekazywa­ne w języku zrozumiałym dla dziecięcej widowni.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)