NACISK ZE STRONY DZIECI

Podkreśla się przy tym, że dzieci nie są, tak jak dorośli, przygotowane do dokonywania rozsądnego wyboru. Dlatego reklamodawca nie powinien wywierać zbyt dużej presji w celu wymu­szenia zakupu towaru. Presja ta nie powinna być eksponowana zwłasz­cza w formie:  nacisków      ze strony dzieci na zakup towarów przez dorosłych, z użyciem argumentów, że ten, kto kupuje jest lepszy, inteligentniejszy lub bardziej wspaniałomyślny, akcentowania   korzyści płynących z zakupu produktu, nie mają­cych związku z jego właściwościami. Może to być, np. podkreślanie pre­stiżu związanego z zakupem, większej akceptacji przez rówieśników niejasnego        określania cen, przy czym nie powinny byc używane stwierdzenia: Jedynie”, „tylko” itp.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)