NADMIERNE UWYDATNIENIE CECH

  1. Nie powinno się zwłaszcza uwydat­niać nadmiernie takich cech produktu, jak jakość i wydajność.Reklamodawca powinien zdawać sobie sprawę, że reklama może odgrywać bardzo ważna rolę w procesie edukacji dziecka; powinien przekazywać treści w sposób zrozumiały, tak by reklama nie odbiła się negatywnie na zdrowiu czy psychice dziecka.W miarę możliwości powinno się dążyć do kształtowania w tre­ściach reklam pozytywnych postaw i wartości, takich jak: przyjaźń, uprzejmość, uczciwość, sprawiedliwość, wielkoduszność i szacunek dla innych.Powinno się przykładać szczególną wagę do uwzględnienia w re­klamach mniejszości etnicznych, tak by promować pozytywne pró-spo- łeczne wzorce. Nie powinno się dopuszczać w reklamie społecznych ste­reotypów.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)