NADUŻYWANIE ŁATWOWIERNOŚCI DZIECI

Niestety, bardzo lako­nicznie potraktowany jest problem nadużywania łatwowierności dzie­ci. Z ustawy można jedynie wywnioskować postulat odpowiedniego wy­ważenia proporcji między światem realnym i fantastycznym, biorąc pod uwagę psychikę dziecka i cel danej promocji. Tymczasem problem ten wymaga kompleksowej regulacji prawnej, gdyż w przypadku dzieci bar­dzo trudno jest ustalić granice zwykłego postrzegania, bez głębszego zaangażowania, oraz wpływ reklamy na negatywne kształtowanie się osobowości dziecka. Dotyczy to nie tylko reklamy skierowanej do dzie­ci, ale również reklamy w ogóle – chodzi o prawidłowy rozwój nielet­nich. Przykładem kompleksowej regulacji może być prezentowany w dalszej części pracy „Kodeks Reklamy Zabawek”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)