OZNACZENIE DOTYCZĄCE

W dokumencie zaznaczono, że zasady w nim opracowane dotyczą reklam skierowanych do dzieci w wieku do 15 lat .W dalszej części, dokument składa się z 11 zaleceń dotyczących reklamy skierowanej do dzieci.Zalecenie 1 dotyczy zasad prezentacji towaru oraz reklamacji. Na samym początku zaznacza się, iż dziecko zapamiętuje wiele elementów reklamy, dlatego należy zwrócić uwagę, by efekt finalny przekazu nie wprowadzał dzieci w błąd, nie oszukiwał ich lub nie udzielał złej infor­macji. Wizerunki, dźwięk, czy demonstracja nie mogą wprowadzać dziecka w błąd, jeżeli chodzi o produkt i jego możliwości. Reklama nie może wprowadzać w błąd, jeżeli chodzi o ewentualne korzyści płynące z nabycia produktu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)