POZIOM WIEDZY

CARU współpracuje na bieżąco z organizacjami reklamowymi, pla­cówkami naukowymi i rodzicami, propaguje treści zawarte w Dziecię­cej Ustawie Telewizyjnej z 1990 r. (Children Television Act). CARU opracowała sześć podstawowych zaleceń dotyczących rekla­my skierowanej do dzieci.Reklamodawca powinien zawsze mieć na uwadze poziom wiedzy, doświadczenie życiowe oraz dojrzałość audytorium, do którego jest skie­rowany jego przekaz. Reklamodawca powinien chronic małe dzieci przed ich własną wrażliwością, by nie wyrządzić im krzywdy.Powinno się mieć na uwadze, że wyobraźnia odgrywa bardzo dużą rolę w rozwoju dziecka i nie należy jej wykorzystywać w przeka­zywanych treściach reklamowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)