PRAWDA O OGŁOSZENIACH REKLAMOWYCH

„Prawda w ogłoszeniach reklamowych” (truth in advertising). Założenie to miało oznaczać umieszczanie w reklamach „prawdy, całej prawdy i tyl- ; ko prawdy” i w praktyce było nierealne w związku z interesami zarów- : no reklamujących się, jak i agencji reklamowych. Modyfikacja tak rygo- ! rystycznych zasad doprowadziła do wyprowadzenia hasła „częściowej ‚ prawdy w ogłoszeniach reklamowych” (halftruth in advertising). Po- ; zwalało ono reklamującym się na stosowanie przenośni przy opisie wła­ściwości reklamowanych towarów lub usług, i W 1938 r. powołana została do życia międzynarodowa organizacja I -International Advertising Association IAA (Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy) z siedzibą w Nowym Yorku, której celem, od samego początku, było rozpowszechnianie idei i utrzymanie wysokiego pozio­mu działalności reklamowej na całym świecie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)