REKLAMA UKRYTA

Ustawa wprowadza również zakaz reklamy ukrytej (art. 16, ust. 1, pkt 4). Chodzi o ukiyte wypowiedzi o charakterze zachęcającym, prze­kazywane w postaci neutralnej informacji. Zakaz ten dotyczy wszyst­kich, którzy w sposób ukryty „reklamują”, a nie „informują”. Reklama ukryta zakłóca reguły konkurencji. Promocja ukryta jest łatwiej przy­swajalna przez adresata oraz bardziej wiarygodna niż bezpośrednia wypowiedź zachęcająca do zakupu. Największe niebezpieczeństwo uprawiania reklamy ukrytej dotyczy dziennikarzy, gdyż mogą oni sto­sować wypowiedzi, które w sposób niezamierzony służą reklamie jed­nych dyskredytując innych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)