REKLAMY INGERUJĄCE W SFERĘ PRZYDATNOŚCI

Ustawa zakazuje reklam ingerujących w sferę prywatności (art. 16, ust. 1, pkt 5). Przepis ma chronić przed agresywnymi formami pro­mocji, wkraczającymi w chronioną sferę życia prywatnego. Ustawodaw­ca, rozszerzając ramy również na miejsca publiczne, miał wzgląd na ograniczone możliwości wyboru związane z przebywaniem w takim miejscu. Reklamie poświęcony jest również art. 14 ustawy, gdyż jego prze­pisy stanowią, co następuje:. Czynem nieuczciwej konkurencji jest rozpowszechnianie nie­prawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości o swoim lub in­nym przedsiębiorcy albo przedsiębiorstwie, w celu przysporzenia korzy­ści lub wyrządzenia szkody.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)