RZETELNOŚĆ CENOWA

Rzetelność cenowa (price claims) oznacza, że ceny po­winny być rzetelnie podawane. Niedozwolone są sposoby tzw. reklamy cenowej polegające na tym, że:  reklamujący się zachęca do zakupu powiadamiając, że ceny są niższe niż poprzednio stosowane, jednakże bez podawania ich poprzed­niej i obecnej wysokości,   przekonuje się, iż ceny produktu są niższe od cen konkurencyj­nych wyrobów, lecz nie podaje się ich porównywalnej wysokości,  oferuje się produkty po niskich, atrakcyjnych cenach, lecz zawie­ra się transakcje po wyższych cenach, argumentując to wcześniejszą wyprzedażą towarów po reklamowanych cenach, zachęca się do kupna argumentem „Kupujesz jedno opakowanie, a dostajesz dwa”.  Referencje i opinie (testimonials) przedstawione w re­klamie powinny być ograniczone do osób, których kompetenqe oparte są na profesjonalnej znajomości i osobistych doświadczeniach związa­nych z zalecanymi produktami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)