SAMOREGULACJA POSTULUJĄCA

Samoregulacją postulującą ograniczenia w dziedzinie reklamy skierowanej do dzieci jest na rynku amerykańskim Kodeks opracowa­ny przez Amerykańską Radę Dobrego Biznesu (Council of Better Bu­siness Bureaus – CBBB) opracowany przez działająca od W74 n Sefegę Reklamy Dziecięcej (Children’s Advertising Review Unit – CARU) . Sekcja ta została założona przez przedstawicieli branży reklamo­wej. Zadaniem jej jest monitorowanie wszelkich reklam skierowanych do dzieci we wszystkich rodzajach mediów. Jeżeli okaże się, że reklama jest sprzeczna ze wskazówkami opracowanymi przez CARU, wywiera­ny jest nacisk, by reklamodawca dokonał dobrowolnych zmian, zgodnie z zaleceniami organizacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)