SZCZEGÓLNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ REKLAMODAWCÓW

Dlatego, re­klamodawcy ponoszą szczególną odpowiedzialność w zakresie ochrony dziecięcej wrażliwości. Uznając naśladowczą naturę młodszych dzieci, reklamodawca powinien zwrócić szczególną uwagę na niegloryfikowanie przemocy, oraz by przemoc nie stawała się akceptowaną metodą osiągania celów społecznych i osobistych.Uznając, że reklama może stanowić element w edukacji dzieci, reklamodawca powinien dostarczać informacji wiarygodnej (realistycz­nej), tak by dziecko mogło nabywać praktycznych umiejętności płyną­cych z reklamy, pozytywnie wpływających na jego zdrowie i dobre samo­poczucie.Reklamodawcy są zobowiązani do sprzedawania potencjalnych reklam, mogących stanowić kapitał w tworzeniu reklam obrazujących dobry smak, a gdy jest to możliwe – przedstawiać je w sensie pozytyw­nym, korzystnym, pro-społecznym, przez eksponowanie takich cech, jak: przyjaźń, dobroć, uczciwość, sprawiedliwość, wielkoduszność, dba­łość o środowisko naturalne, poszanowanie dla innych ludzi oraz zwie­rząt.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)