SZCZEGÓLNIE DO LUDZI MŁODYCH

Piszący te słowa, przebywając w dziewięćdziesiątym roku w Wilnie, kiedy rzucił hasło udania sie na małe „co nie co” spotkał ! się z olbrzymim zdziwieniem ze strony swoich rozmówców, świet- j nie zresztą władających językiem polskim. Jak się okazało nie znali j oni książki o Kubusiu Puchatku, a w zasadzie nie znali jej polskie- , go przekładu dokonanego przez Irenę Tuwim.Nie tylko pewne slogany i hasła, np.: „zima wasza, wiosna na­sza” do którego ktoś dowcipnie złośliwy dodał „a lato Muminków” ale i teksty reklam zaczynają żyć własnym życiem, zaczynają wyra­żać zupełnie inne treści niż te, które nadał im, lub chciał nadać, ich twórca. Odnosi się to szczególnie do ludzi młodych przyswajają­cych sobie dopiero teksty kulturowe, szukających sensu w gąszczu przekazów i informacji.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)