UWAŻNI ODBIORCY REKLAM

Właśnie dzieci, jak dowodzi szereg badań psychologów i pedagogów są niezwykle uważnymi odbiorcami re­klam. Często zresztą odbierają reklamę zupełnie inaczej niz zamie­rzał twórca. Wielokrotnie nagradzana reklama „Ociec prać?! Prać ale tylko w proszku Pollena 2000” ma swoje odniesienie kulturowe i wiązana jest z postaciami Kiemliczów z „Potopu” Henryka Sien­kiewicza jedynie przez tych, którzy przeczytali tę powieść oraz ewen­tualnie tych, którzy obejrzeli film Jerzego Hoffmana, stanowiący ekranizację tego utworu, oczywiście pod warunkiem, iz oglądalidosc uważnie i nie opuścili tego fragmentu udając się po popcorn.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)