W ROZUMIENIU USTAWY

W ro­zumieniu ustawy (art. 46 ust. 1), napojem alkoholowym jest produkt przeznaczony do spożycia, zawierający alkohol etylowy w stężeniu prze­kraczającym 1,5% niezależnie od jego pochodzenia, bez względu na to, czy jest to napój produkcji krajowej czy zagranicznej. Inne ograniczenie towarowe dotyczy reklamy leków. Zabrania się reklamy leków zgodnie z ustawą z 10 października 1991 r. 0  środkach farmaceutycznych, materiałach medycznych, ap­tekach, hurtowniach i nadzorze farmaceutycznym. Zakaz ten został ograniczony przez ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji dotyczy obecnie tylko leków recepturowych (art. 4 ust. 2), nie ma tez zastosowania do specjalistycznych pism medycznych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, jestem Izabela a Ty trafiłeś na mój blog! Tematy, które tu znajdziesz są poświęcone technice. Jest to moje hobby od wielu lat, staram się codziennie uczyć czegoś nowego, a moją wiedzą będę dzielić się z Tobą!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)